Tjejer...

Kom på att jag skulle lägga fram en liten grej jag går runt och funderar på och som alltid slår mig med häpnad när det återigen bevisas för mig.
    Den som inte är intresserad av att läsa mitt raljerande angående tjejer kan sluta läsa nu.
Ni andra är välkomna att fortsätta läsa.
   Det första är det att man i gymnasiet(åtminstone som sammare) alltid är omgiven av snygga tjejer. Självklart är inte alla snygga, men i alla klasser jag går i är majoriteten av tjejerna väldigt snygga. Jag skulle nog också vilja presentera några kategorier som jag omedvetet har skapat för att placera dem alla i grupper i mitt medvetande. Observera att de ofta kan överlappa varandra när de appliceras på riktiga människor

Söta
: Här placeras alla med en flickaktig och oskuldsfull typ av skönhet

Heta: Här placeras de som har en kropp som gör det omöjligt för det manliga psyket att fungera medan det bevittnar den

Sexiga: Dessa har den motsatta utstrålningen de söta har. De är arketypen av en "bad/ naughty girl". Dock kan även styrka räcka för att placeras här.

Gudomliga: Av dessa finns det nästan en i varje klass. De kombinerar de bästa bitarna hos alla arketyper och har också i vissa fall mer av dem än de som personifierar arketyperna.

Man skulle utifrån detta kunna tro att jag brukar gå fram och stöta på de "gudomliga" som inte är upptagna. Så är dock inte fallet. Först och främst är det svårt att veta vilka som är lediga. Sedan är det intryck jag fått av de flesta att jag skulle bli den med överlägset mest teoretisk kunskap. Samtidigt är jag av samma anledning socialt inkompatibel med tjejer i min ålder och behöver ständigt förklara mina uttryck. Även utan den språkliga barriären skulle jag inte heller ha många samtalsämnen att komma med då jag i princip inte går på några fester. Även om jag nu skulle klara av att hålla igång en konversation är jag inte direkt i en sådan ställning att jag är intressant för vanliga sam-tjejer(nörden ber man om hjälp med läxan, inte om att komma in på en kopp kaffe). Därför har jag efter ett tiotal försök slutat försöka. Sammare brukar ju i vilket fall bli ihop via fester, inte skolan.
   Det finns givetvis undantag från det jag sagt angående sammarnas kunskaper, dessa är dock antingen upptagna eller "way out of my leage".

Om du är tjej(eller kille för den delen) och läser detta, och blev förolämpad eller nåt, skyll dig själv. Jag bad de som ville slippa raljerande att inte läsa detta inlägg.
   De som tog sitt ansvar och tänkte efter innan de fortsatte, var välkomna att kommentera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0