Oväsentlig skit... mer dagboksinlägg, typ

Har just kommit hem efter en trevlig dag hemma hos en av mina bästa kompisar. Vi satt och skrev på en novell i typ fyra-fem timmar, och nu tror jag den är halvvägs färdig. Den ska vara ett bidrag till en tävling där man ska skriva en text med temat: "En skola för alla, problem och möjligheter". Eftersom denna vän råkade vara Andrén blev kontentan smått oseriös. Det var bland annat det som gjorde den så rolig att skriva. Att skriva något tillsammans med en god vän måste definitivt räknas till ett av de bästa sätten att umgås på. Värt att nämna är dock att den är oseriös på ett seriöst sätt. Jag kommer förmodligen lägga upp den här på bloggen när den är färdig.
   När vi bestämt oss för att ta en paus från skrivandet spelade vi spelet "Spore" ett tag. För de som inte redan vet, handlar det om att guida en art á la "intelligent design" från bakterie-stadie till intergalaktisk erövrar-ras. Det var väldigt kul. Vi kom väl till något slags stam-stadium...
   Nåväl, sen drog jag hem. Det var hur som helst en väldigt tilfredställande dag(snett Buzaglo-leende).

btw, Andrén kanske kommer vara med i nästa rollspel =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0