Levnadslära FTW!!!

Jag kollade runt lite i mitt rum i eftermiddags, och återupptäckte lappen med grejer folk skrivit på levnadsläran. Jag blev så glad när jag läste dem att jag skulle vilja lägga upp dem här på bloggen. Jag skriver varje grej var för sig, oberoende av upprepning:

Lugn & sansad, smart
Trevlig person
säger alltid ngt smart
Rolig
Smart
Klok &snäll kille =) <3
öppen & alltid glad =)
Älskar ditt hår!
alltid snäll
tänkare, djup
jättesnäll och trevlig!
otroligt snäll!
Bra på att kunna "onödig" fakta
Grym på historia! Mkt snäll : )
skön
intressant och rolig
jättesnäll
SMART
Trevlig som fan =)
Snäll och trevlig kompis =)
Egen stil och ideerik. Du är dig själv, ett stort +
Jättesöt! Alltid snäll mot mig!  : )
Jättesnäll, smart kille!
Jättetrevlig kille med en bra personlighet! Du är så rolig! <3 Jag är glad över att jag lärde känna dig! =)
Eftertänksamhetens och vettighetens vapendragare
väldigt klok &trevlig!
TREVLIG & SNÄLL, KLOK OCH OMTÄNKSAM. SKULLE GÄRNA DELA EN FLASKA KONJAK MED DIG!
modig och det är härligt att du är du!
Jävligt cool grabb som verkligen skriver läsvärda texter, Ride on bejby =D

Jag tror att jag utan att verka självgod kan säga att jag är smart och trevlig ^ ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0