En sång säger mer än tusen ord

Hej igen!
Jag vet att jag inte skrivit på länge, men mitt liv har varit emotionellt stressigt och tidvis väldigt jobbigt. Vid ett par tillfällen dök dessutom Makwe upp och ville snacka (bl.a. i natt och nu i eftermiddags).
   Jag orkar inte med någon lång utläggning just nu, så jag låter den här låten förklara den sinnesstämning jag befinner mig i just nu:







Jag saknar hur det var för ett par veckor sedan då jag snarare var:






NI lär få en bättre förklaring nästa år... jag kan dock inte lova att det blir i början av januari, även om det förmodligen blir någon gång i januari.
Ursäkta, jag ska gå och kräkas ut lite hat... vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0